روز های ابری..

و من روزی طبیب خواهم شد...

اولین پست :)

1402/12/18 11:54
نویسنده : فائزه
51 بازدید
اشتراک گذاری

از امروز شروع میکنم💫🌸

به همه ثابت میکنم که با تراز ۴۵۰۰ هم میشه به پزشکی رسید.

زیست:۷۰

شیمی:۶۰

فیزیک:۶۰

ریاضی:۵۰

زمین:۹۰

معدل نهایی= بالای ۱۹/۵

برای رسیدن به هدفم این درصدا لازممه.

.

.

من یه زمانی زرنگ منطقه و شهرمون بودم اما الان...

اگه ترازم ۶۵۰۰ میشد خودمو ... میدادم ولی الان همون آرزوم شده

 اينها رو بيشتر اينجا مي نويسم كه وقتي بعد آزمون هاي آزمايشي ميام اينجا كلا بفهمم در چه وضعي هستم و اگه بد شدم زياد ناراحت نشم.

وقتی این وبلاگو زدم در نا امید ترین نسخه ممکن خودم بودم ولی یه حسی ته دلم میگه یه روزی درست میشه.

نمیدونم این اعتماد بنفس از کجا میاد.

کارنامه ی این آزمون رو نمی گیرم تا نا امید نشم.

هر هفته میام گزارشکار میزارم و هر آزمون کارناممو میزارم‌. مرده و حرفش!!!!!!!

ثابت میکنممم!!:)

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان پسملامامان پسملا
18 اسفند 02 19:41
موفق باشی